Politika kvality
Kľúčovým strategickým zámerom organizácie IPM ENGINEERING, s.r.o. a jej vedenia je vybudovať, udržiavať a trvalo zlepšovať systém manažérstva kvality, ktorý zabezpečí jej dlhodobý rozvoj, stabilitu, prosperitu ako i uspokojovanie potrieb, požiadaviek a očakávaní zákazníkov a všetkých zainteresovaných strán. Dlhodobým strategickým cieľom organizácie je zabezpečiť stabilné postavenie organizácie medzi najlepšími v poskytovaní projekčných a konštrukčných prác pre civilné účely a účely obrany ako i v oblasti návrhu a vývoja strojov a zariadení pre rôzne sektory priemyslu. Vyhlásením a schválením politiky kvality vedenie organizácie IPM ENGINEERING, s.r.o. vyjadruje
a deklaruje svoj postoj a angažovanosť za kvalitu, ako aj svoje záväzky v oblasti kvality. Pre dosiahnutie tohto cieľa sa organizácia a jej vedenie zaväzuje presadzovať a zabezpečovať nasledovné zásady a princípy:
- Zabezpečiť dostupnosť potrebných zdrojov pre rozvoj organizácie, fungovanie
efektívneho a účinného systému manažérstva kvality a zabezpečovanie
spokojnosti zákazníka a všetkých zainteresovaných strán.
- Systematicky plánovať činnosti, riadiť a rozhodovať na základe analýz, dát
a faktov hľadať, identifikovať a trvalo zlepšovať slabšie miesta v činnostiach
a procesoch organizácie.
- Venovať trvalú pozornosť riadeniu ľudských zdrojov.
- Odbornosť, kompetentnosť a osobnú angažovanosť zamestnancov považovať
za nevyhnutnú podmienku ďalšieho zvyšovania úrovne kvality organizáciou
realizovaných produktov a poskytovaných služieb.
- Aplikovať a implementovať nové progresívne princípy, metódy, technológie a
softwarové systémy do riadenia organizácie a jej procesov.
- Viesť systematickú a efektívnu komunikáciu a spoluprácu s dodávateľmi
a zákazníkmi a zlepšovať vzájomne výhodné dodávateľsko-odberateľské vzťahy.
- Podporovať a budovať iniciatívu, angažovanosť za kvalitu, lojalitu a pocit
spolupatričnosti zamestnancov k organizácii a firemnej kultúre.
- Istotu a vieru v úspech založiť na dôvere a úcte k zamestnancom organizácie,
ktorí sú najväčšou zárukou vysokej úrovne realizovaných produktov
a poskytovaných služieb.
- Rešpektovať pôsobenie trhu a dokonale poznať zákazníka ako i konkurenciu, je
súčasťou moderného marketingového riadenia orientovaného na zákazníka.
- Uplatňovať stratégiu nulových chýb vo svojich procesoch.
- Udržiavať a trvalo zlepšovať systém manažérstva kvality, procesy a produkty
organizácie v zhode s medzinárodne uznávanými normami pre manažérstvo
kvality a požiadavkami NATO na overovanie kvality pri návrhu a vývoji produktu.
- Všetky činnosti vykonávať so zreteľom na budovanie korektných a vzájomne
výhodných vzťahov medzi organizáciou a zainteresovanými stranami.